poniedziałek, 20 grudnia 2010

lista zakupów

Yeah, na dziś kończę swoją naukę z dwóch przedmiotów naraz: gramatyka opisowa i wstęp do językoznastwa. Jutro szaleństwo zakupowe w sh. Dlatego muszę być wypoczęta i pełna energii. Jaki jest mój jutrzejszy cel?
  • spodnie, najlepiej jasno brązowe z wysokim stanem, zwężane przy kostce
  • brązowa torebka (jak na zdjęciu poniżej)
  • wełniane, albo zwykłe materiałowe spodenki (jak na zdjęciu poniżej)
  • wełniany szal, mam już brązowy i szary, teraz poluję na beżowy (jak na zdjęciu poniżej)
  • koszula, każda byle nie w kratkę (mam już zdecydowanie za dużo)
  • czarna marynarka po raz n-ty
Uda mi się, uda !
Ah no i zapomniałam dodać, że jak wrócę do Wro, będę polować na platformy <3 Chodzą już za mną, od dłuższego czasu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz