niedziela, 29 maja 2011

za kilka lat ..

Mężczyźni, a raczej "chłopcy" bo prawdziwych mężczyzn jeszcze nie spotkałam na swojej drodze- nie lubią pomalowanych paznokci. Robię im na złość i specjalnie maluję paznokcie kolor gumy balonowej. Wczorajszą naukę można uznać za totalny niewypał, podobnie będzie w niedzielę. Jest godzina 15.00 a ja pouczyłam się jedynie na fonetykę. Jutro ustne zaliczenie, czyli chill na 100%.
Czy wy też tak macie że na weekend nie możecie spiąć pośladków i zabrać się do porządnej nauki??
Przykre, acz prawdziwe.
Nie lubię poniedziałków z dwóch powodów: 1) nastawiam budzik na 6:15; 2) kończę o 15.00
Do tego 3 godziny włoskiego. Pewnie teraz większość z was zachwyca się i powtarza w duchu: "ale ona ma fajnie, uczy się włoskiego". Otóż tak nie jest. Mając możliwość naukę 2 języka wybrałam włoski z wielkim zafascynowaniem. Miało być fajnie i miałam mieć motywację. A że jest inaczej..
Włoski jest naprawdę pięknym językiem, wymowa jest dziecinnie prosta, gorzej z gramatyką. Dlatego czasy angielskie, zaimki, modale i inne chowają się. Może dlatego tak mówię, że mniej więcej ogarniam angielski. Nie twierdzę że jestem na poziomie advance z angielskiego, bo tak nie jest, ale gramatyka angielska to pikuś w porównaniu z włoskim. Może się mylę, nie wiem. A może wychodzę z tego założenia tylko dlatego że włoski uczę się zaledwie 8 miesięcy i czasem rzeczywiście ciężko zaskoczyć. Zastanawiałam się czy nie zrezygnować z drugiego języka, ale niestety na mojej specjalizacji obowiązuje zasada język+język. Była opcja więc zmiany specjalizacji na tłumaczeniową, ale zdecydowanie wolę być nauczycielem. Bardzo dziwne, ale myślę że jakieś doświadczenie już mam, tym bardziej że udzielam korepetycji od roku, a praca z dziećmi czy młodzieżą naprawdę sprawia mi przyjemność i koniec kropka. Ewentualnie po licencjacie zrobię dodatkowy kurs na tłumacza i heja. Przedstawiłam wam moje plany na przyszłość, myślę że nie będzie tak ciężko z realizacją, ale najpierw kończę I rok, sesja tuż tuż.
Trzymajcie kciuki za jutrzejsze ustne zaliczenie i 2 koła z włoskiego. Do usłyszenia niebawem.

11 komentarzy:

  1. ja też nie nawidzę poniedziałków

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie najgorszy jest poniedziałek ;DD
    fajny bloog ;d
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebardzo wiem jak mam Cię dodać :( Nigdzie nie widze tej opcji:(

    OdpowiedzUsuń
  4. poniedziałki... czasem je lubię, czasem nie. To zależy ode mnie i od tego, co muszę zrobic w poniedziałek.
    co do mężczyzn i chłopców - większosc z nich ma kontakt z dziewczynami, których największym problemem jest to, że złamał się im paznokiec, a w jakimśtam sklepie są wyprzedaże. Wydaje mi się, że to dlatego zamiast mężczyzn mamy chłopców.

    dodajemy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem,ale nie widze tej opcji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię twojego bloga, czekam na kolejne posty!
    tymczasem zapraszam na

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja czasami lubie a czasami nie. W poniedziałek wstaje o 7;30,( do szkoły na 9;00) a zazwyczaj kończę o 17;00 ;P. Przebiłam cię xD

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy się nie jest za starym na odrobinę szaleństwa. ;)

    zawsze tak miałam i w weekendy leniuchowałam zamiast się uczyć.
    też bym chciała się uczyć włoskiego. melodyjny język. gramatyka jest podobna do polskiej przecież trzy czasy i nie trzeba mówić ja jestem tylko jestem xD
    podobno angielska gramatyka gorsza. a najgorszy dla polaków język to francuski. jak się go nauczysz inne możesz z samouków.
    co do samouków to uczyłam się przez dwa tygodnie włoskiego dzień w dzień, ale nadeszła wtedy szkoła i koniec.
    też myślałam o szkolnictwie. konkretnie nauczycielka języka angielskiego. w innym przedmiocie się nie widzę ;) ale mam inny plany co do przyszłości ;)
    powodzenia. trzymam kciuki. spokojnie zdasz wszystko..
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń