czwartek, 7 lipca 2011

my sweet dream

Wstałam, jem śniadanko i popijam herbatą. Nie ma to jak się obudzić o 6:00 rano po zerwanej nocce, a to wszystko przez sąsiada któremu się zachciało wiercić. Potem na szczęście jeszcze przysnęłam na chwilę. I obudziłam się kilka minut temu
Robiąc notatki, mogę stwierdzić że moja wiedza póki co nie jest tak beznadziejna. Byle 3, byle 3 !
Nie liczę na nic więcej. Przysięgam, że jak to zaliczę to idę w długą...
Ptaszki ćwierkają, słoneczko świeci a ja czytam historię ANGLII- jak fajnie !


uwielbiam piosenki po francusku, a Garou pokonuje samego siebie: Sous le vent- wspaniały duet z Celine Dion <3

6 komentarzy:

  1. U mnie niestety słoneczko nie świeci. Jak już się uczysz, to ucz się nawet i na 4! A jeżeli o piosenkę chodzi - jest śliczna, słyszałam ją już wiele razy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam za Ciebie kciuki!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, na przecenie trafiłam, ostatnia para :-) o rany, sąsiad jakiś porąbany, w nocy lub nad ranem wiercić? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem, jak to jest mieszkać w bloku i mieć za ścianą (nad albo pod sobą) takiego sąsiada, lecz nie zazdroszczę
    będę trzymać za Ciebie kciuki, żebyś dobrze zdała... Przynajmniej na 3 xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieki wielkie ;D no i życzę powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń