poniedziałek, 5 września 2011

trzy metry nad niebem

Powiedzmy że już większość zdążyłam się nauczyć, zostało już nie wiele, ale brak mi sił. Aby się chociaż trochę zrelaksować oglądam hiszpański dramat: 'Tres metros sobre el cielo' czyli na polski 'Trzy metry nad niebem'. Film sprawił że co chwilę się wzruszam. Przepiękny i nie mogę doczekać się zakończenia, ponoć będzie zaskakujące, no ale czemu mnie to nie dziwi, w końcu dramat a nie komedia romantyczna.

Tak jak obiecałam, wrzucam kilka filmików z wczorajszego dnia. Reszta po przebudzeniu.



2 komentarze:

  1. Film jest niesamowity, jeden z moich ulubionych, ale tylko ta hiszpańska wersja mi się podobała, bo z tego co widziałam jest jeszcze inna;)

    OdpowiedzUsuń
  2. teyyyyy ładnie tam widzę macie ;p
    Większe wariaty jak ja hehe ;p

    OdpowiedzUsuń