niedziela, 20 listopada 2011

dla Anji / z Krisem

Najważniejszym wydarzeniem w dniu dzisiejszym są urodziny mojej przyjaciółki Anji. Nie mam możliwości dzisiaj, teraz się z nią spotkać, dopiero jutro, dlatego kochana wybacz że te pierwsze życzenia pojawiają się na blogu. Ale wiesz że u mnie z kasą na telefonie to zawsze marnie.
Na przyjaźń czekałam,
wiele marzeń miałam.
Dużo czasu minęło,
serce smutkiem płonęło.
Gdy Cię poznałam,
nadzieję odzyskałam.
Słodyczy przyjaźni zakosztowałam,
Dar ten od Ciebie otrzymałam.
Wdzięczna Ci jestem ogromnie,
Przepraszam, że dziękuję tak skromnie.

Czy można kochać przyjaciół? Można. Czy można naśladować przyjaciół? Jak najbardziej. Czy można żyć bez przyjaciół? Nigdy! Wiedz, że bez Ciebie umarłabym z tęsknoty.

W tym dzisiejszym dniu radości, życzę 100 lat pomyślności. Niech Ci życie w szczęściu płynie, niech Cię radość nie ominie! Dziś chcę złożyć Ci życzenia, szczęścia, zdrowia, powodzenia. Niech Ci słońce jasno świeci, i w radości dzień przeleci. Niech odejdą smutki, troski, by nastąpił dzień radości. Te życzenia choć z daleka, płyną niby wielka rzeka. I choć skromnie ułożone, są dla Ciebie przeznaczone...

Anja z Agatą przepraszają za stare zdjęcie.

_____________________________________________________

Wczoraj spotkałam się ze swoim najlepszym przyjacielem płci przeciwnej- Krisem. Mieliśmy połazić po rynku, iść na zakupy, ale doszliśmy do wniosku że nie mamy nawet weny na zakupy. Woleliśmy posiedzieć w domu przy dwóch kubkach herbaty, tostach i robiąc sobie aktualne zdjęcia. Bo doszliśmy do wniosku że odkąd się znamy (3 lata) nie mamy ani jednego zdjęcia razem. Owszem mamy, jedno- to drastyczne z sylwestra kiedy się pierwszym razem poznaliśmy, no ale, jest tak okropne że postanowiliśmy coś z tym zrobić. Czas minął nam znakomicie. 4,5 godziny razem, ciągle gadając, śmiejąc się. Wyszedł ode mnie po 21:00.
Miałam napisać coś o przyjaźni damsko-męskiej, zrobię to po południu. Teraz idę się ogarnąć.
Kisses.

10 komentarzy:

  1. Świetne zdjecie.
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego dla koleżanki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcie :)
    wbijaj do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisz, czy uważasz, że przyjaźń damsko-męska jest możliwa. ;p Chociaż z tego co widzę, jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogarniaj się szybko, bo jestem ciekawa następnego postu i tego co o tym sądzisz :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawda że miłe? :) Ja byłam wzruszona :)
    Co do przyjaźni damsko-męskiej to jak jest za fajnie to się zaczynają w sobie ludzie zakochiwać. Ale czy to źle, skoro się wspaniale dogadują? Mój chłopak jest moim najlepszym przyjacielem :)
    Mam jeszcze prośbę- czy mogłabyś wziąć udział w ankiecie na moim blogu dotyczącej biżuterii? Byłoby mi miło :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie Ci w długich włosach !

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie razem wyglądacie :3 Mam nadzieje,że też kiedyś znajdę taką przyjaciółkę ;-)

    OdpowiedzUsuń