piątek, 18 listopada 2011

moje włosy

Na samym początku chciałabym bardzo podziękować za tak liczne komentowanie i obserwowanie mojego bloga. Ci co spotkali się ze mną na live chacie, uzyskali odpowiedź czym jest dla mnie blog. Z dnia na dzień dodaje się coraz więcej obserwatorów, bardzo mnie to cieszy, ponieważ blog jest moim życiem, jak zdążyliście zauważyć piszę tu o swojej codzienności, o przygodach. I już teraz wiem że zaniedbywanie go w dalekiej przeszłości było błędem. Także, raz jeszcze najmocniej dziękuję.
_________________________________

Wczorajszy dzień był dla mnie horrorem, męczyłam siebie i innych moim bólem głowy. Już nawet oglądanie Gossip Girl nie stało się przyjemne (a to dziwne, bo jestem na 2 sezonie i codziennie oglądam po kilka odcinków). Wczoraj obudziłam się po 10:00. Ale zaraz z powrotem położyłam się spać. I tak minął dzień. Do godziny 17:00 spałam. Wzięłam tabletkę, niestety za późno. I dopiero po 3 godzinach ból przeszedł. W międzyczasie przyszedł mój uczeń (udzielam korepetycji z angielskiego), i nawet nie wiedziałam kiedy a znowu byłam wśród żywych. Oprócz tego o 23:00 w naszym mieszkaniu pojawiła się pierwsza kłótnia. Tematem przewodnim było: sprzątanie. Na szczęście każda znalazła rozwiązanie, doszłyśmy do kompromisu.
Dzisiaj, mam zamiar ruszyć się z mieszkania, połazić po wrocławskich galeriach.


Zobaczcie tylko jak mi już włosy urosły przez te 2 miesiące. W pierwszy dzień kiedy wyszłam od fryzjerki, miałam naprawdę króciutkie, bynajmniej tak się czułam. Na zdjęciu moje włosy są naturalnie nie prostowany, nie lakierowane, nie żelowane. Więc spróbujcie sobie wyobrazić jak dłuższe potrafią być gdy użyję prostownicy.
A tak swoją drogą, któraś dziewczyna, nie powiem która bo nie pozostawiła śladu po sobie w liście e-mail spytała mnie jak układam włosy. Doszłam do wniosku że ten temat, jest tematem rzeką. Jest to moja dziedzina o której mogłabym opowiadać. I najlepiej będzie jak wszystko to pokażę w filmiku. Tak, możecie się spodziewać filmiku. Jeszcze dzisiaj, albo jutro- nie obiecuję.
Kisses.


31 komentarzy:

  1. I like your bloG!!!!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, I like your pictures here on your blog!
    All in all it is awesome!
    Keep on the good work :)
    kisses from germany, I hope you will check out my blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysłałam Ci nagłówek na twoją pocztę, więc spójrz ;) Jak chcesz to mogę ci wykonać inny, tylko napisz jak najszybciej, bo jutro rano wyjeżdżam i mogę nie mieć dostępu do internetu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mm słodkie zdjęcie :)
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ` gratuluję obserwatorów. ja niestety przez szkołę nie mogę pisać codziennie.. ;C czekam na filmik. uhuhu. nienawidzę jak mnie głowa boli . :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wysłałam drugi nagłówek, myślę, że ten drugi jest lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie teraz wygląda twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie, szybko Ci rosna ;> dla mne tez blog jest b. wazny a Tobie gratuluje:>

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję obserwatorów! ;) Kocham Twojego bloga! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pewnie ;) pytaj o co chcesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję ślicznie :)
    Niestety żadnych ćwiczeń nie robiłam, bo po prostu w ciągu tygodnia brak mi na to czasu, jednak na wakacje na pewno gdzieś się zapiszę..

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie Ci w tej nowej( no już nie nowej^^) fryzurze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urodziłam się już z wadami oczu ;) Oczopląs, zaćma, zez i opadnięta powieka - miałam na to operacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. a te kokardki to tylko inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że mi tak szybko (i ładnie) nie odrastają...
    Pozdrawiam
    http://iamsometimeshappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. co do kosmetyków to w "Yves Rocher" jak w tytule posta :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wyglądasz w takich wlosach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy siedzę nadal mi się robią, ale już malutkie.. Żeby się ich pozbyć, myślę, że trzeba spędzić trochę czasu na delikatnym wyrzeźbieniu brzucha :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ty go kochasz, a ja uwielbiam czytać :)
    Dziękuję za propozycje filmu ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Juz kolejny raz powotrze sie : ze jestes prześliczna ! ;D:D

    OdpowiedzUsuń
  21. moje nie rosną od 3 lat.. masz na to jakąś radę? :<

    OdpowiedzUsuń
  22. nie wiem :< może mam tak zniszczone, że nie rosną :<

    OdpowiedzUsuń