środa, 30 listopada 2011

przesyłka galeria qarat

Hello!
Wczoraj zajrzałam do skrzynki na listy i ujrzałam dwa awiza adresowane do mnie. W jednym z nich była przesyłka od Galeria Qarat. Bardzo się ucieszyłam gdy otworzyłam kopertę i zobaczyłam ślicznie zapakowaną paczuszkę. Bardzo dziękuję Pani Karolina bardzo się postarała.
Aż żal było mi rozpakowywać to cudo, ale z drugiej strony byłam strasznie ciekawa jak wyglądają przedmioty które wcześniej wybrałam.




te kolczyki od razu spodobały mi się, gdy je zobaczyłam na stronie internetowej Galerii.



torebka boska, z niecierpliwością czekam na wiosnę, by móc ją założyć do wiosennego płaszczyka i melisek


kilka wizytówek

Dzisiaj połaziłam po rynku wrocławskim, zajrzałam do empiku, oraz do mojego ulubionego sklepu z biżuterią we Wrocławiu. Później, jak co każdą środę korepetycje, musiałam pojechać do swoich uczniów na godzinkę. Teraz zabieram się za kolację, a w międzyczasie Gossip Girl.

5 komentarzy:

  1. Też muszę obejrzeć plotkarę :)
    Ostatnio blogger nie wyświetla mi twoich postów Oo
    + Niegrzecznie tak na wykłady nie chodzić... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne te kwiatuszki, piekna bizuteria i starannie zapakowana , cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. brokuły, ser feta, kurczak wędzony, czerwona kapusta, słonecznik, pycha :)

    OdpowiedzUsuń