czwartek, 15 marca 2012

recenzja koturnów


Zaczął mi się upragniony weekend. Niesamowicie szybko minął cały tydzień kiedy miałam zajęcia na uczelni.
Wczoraj po zajęciach z Moniką, Radkiem i Adamem skoczyliśmy do naszego ulubionego pubu. Pograliśmy w bilarda, piłkarzyki i naprawdę miło spędziliśmy czas. Wychodzenie w środy stało się naszą tradycją. Wróciłam do domu przed 20:00, znalazłam jeszcze czas by porozmawiać na skypie. Ale szybko położyłam się spać, z racji tego że następnego dnia miałam nastawiony budzik na 6:30. Kilka razy się budziłam, jak nie o 2:00, to o 3:00. Zdecydowanie ta noc była zbyt duszna. Lecz gdy nadszedł tzw. punkt kulminacyjny, i gdy zadzwonił budzik, zwątpiłam w siebie. Chwilę leżałam i zastanawiałam się czy iść na dzisiejsze zajęcia. Doszłam jednak do wniosku, że szkoda mieć nieobecność, tym bardziej że za 2 tygodnie pierwsze koło z łaciny.

Podobały wam się moje koturny, bardzo mnie to cieszy. Nawiązują do nich, POLECAM WAM !! Każde koturny są wygodne, stabilne. Ale uwierzcie mi że po 5 godzinach nie będziecie czuli swoich nóg, bynajmniej ja tak miałam wczoraj. Więc w pierwszy dzień nie radzę nikomu szaleć tyle godzin w wysokich butach. Wygodne są tylko dlatego że platforma jest dość wysoka, przez co noga leży, w niewielkim pionie. Ale dużo moich znajomych było zauroczonych moimi butami, zresztą nie dziwię się, są genialne.

33 komentarze:

  1. ja ostatnio nie spałam pół nocy, bo było za gorąco w domu;) ładne zdjęcie:*

    OdpowiedzUsuń
  2. tak są genialne :D
    planuje kupić takie lecz troche niższe ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. no 5h w takich butach to sporo, jak na pierwszy raz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. te buty są świetne ;D ^^
    Śliczne zdj ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no w końcu porcelanowa buzia moja :* musisz dodać zdj jak masz je na nóżkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi tez strasznie podobają się twoje koturny, potwierdzam genialne ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne zdjecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam koturny bo mżna je założyć na każdą okazje:)
    A Twoje są naprawde śliczne:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jejciu śliczna jesteś !

    dodaję do obserwujących !
    dzięki za komentarz ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. buty są fajne.;] też muszę sobie zakupić na koturnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja akurat do obcasów muszę jeszcze dorosnąć jak na razie pozostają mi trampki, ale ciesze się :D dziękuje za komentarz u mnie i zapraszam do obserwacji, ja już obserwuje ;* będe wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podobały się :)
    Super zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koturny są wygodne i dużo stabilniejsze niż zwykłe szpilki, więc to jest ich duży plus. Mam jedną parę skórzanych koturn, uwielbiam je. Są mega wygodne, ale ja najczęściej chodzę w płaskich butach, więc nie mam przyzwyczajonych nóg. Na razie :) Z resztą ja mam od razu wizję, że idę sobie ładnie w nich i zaliczam glebę xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Koturny rzeczywiście fajne ;D Ale ja chyba postawię na płaskie buty, zbyt często muszę biegać do autobusu, po kilku razach miałabym dość ;]

    Poza tym- fajna nutka ;]]

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście są genialne :)

    zapraszam do mnie

    http://beauty-of-the-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz ;* Ogólnie super blog ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne te twoje koturny :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie też było duszno :o

    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  19. podzielam Twoje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedz na twoje pytanie: czy to nie ratusz w Klodzku u mnie w tym poście: początki-fotografia. ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. http://pixlr.com/o-matic/ na tej stronce. ;) Bardzo fajne efekty można zrobić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dlatego właśnie chcę koturny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję!:)
    jejku ale Ty jestes sliczna:) dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. koturny są wygodne ale nie polecam ich na 2,5 godzinne spacery :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale dawno mnie nie było na Twoim blogu! Nadrobiłam wszystkie notki. Koturny są cudowne! Chyba sobie zamówię podobne, bo moje się zepsuły ;x

    OdpowiedzUsuń