sobota, 3 marca 2012

sobota w sh


Wstałam dziś zdecydowanie za wcześnie. Ale z jednej strony to dobrze, ubiorę się i wyjdę do miasta na łowy do sh. Nie mam zamiaru pisać za czym dziś będę chodzić, bo nigdy mi nie wychodzi znalezienie tego czego szukam. Zresztą nigdy nie wiem czego chcę, wchodzę do sklepu, jak widzę że coś mi się podoba, biorę to. Czasem jest tak że nie zastanawiam się nad tym czy będę to nosić. Jest w świetnej cenie, więc czemu nie kupić, a może zawsze się przydać. Czemu Galeria Kłodzka jest tak daleko? Potrzebuję w końcu białego topu!! Będąc we Wrocławiu, w tygodniu w końcu muszę się wybrać do Stradivariusa. Mam kilka ciuchów do których biały top będzie idealnie pasował, i między innymi dlatego te ciuchy bezsensownie leżą w szafie, bo nie mam je do czego ubrać.
Nie wiem jak u was, ale u mnie dziś przepiękna, typowo wiosenna pogoda. Gdzie słoneczko intensywnie świeci, a na niebie nie widać ani jednej chmurki. Już się nie mogę doczekać, gdy wyciągnę już letnie obuwie, kupię w końcu wymarzoną torbę (brązowy kuferek). Jestem troszkę zasmucona moim budżetem, ponieważ odszedł mi jeden uczeń. Dlatego jestem w trakcie poszukiwań kogoś nowego. Nie mogę zarabiać za korepetycje mniej niż 200 zł miesięcznie!! Może zabrzmiałam jak ostatnia materialistka, ale komu pieniądze w dzisiejszych czasach nie są potrzebne?
Miłego dnia.

24 komentarze:

  1. no to życzę udanych zakupów ;)
    U mnie też dzisiaj słoneczko świeci ! :**

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ` każdemu są potrzebne. bez kasy byśmy nie żyli, nie ubierali się i ogólnie... hehe. o tak, pogada śliczna. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tego gifa *__*
    Obyś znalazła tego ucznia bo wiosna idzie i zakupy będą ... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Noono, mam nadzieje ze miły będzie ten dzień

    OdpowiedzUsuń
  5. yo bambino założyłam bloga :D będę na nim dodawać swoje szmatki bo mi się nudzi :):):):) wpadnij do mnie i mnie koniecznie dodaj :* looove

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia w poszukiwaniach !
    ach ta animacja, trochę drażni moje oczy, bo jak czytam tekst to ciągle ociekają mi na nią ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie pogoda też fantastyczna. więc czekam na relację zakupów w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paul Wesley dzisiaj był w 'dzień dobry tvn' i rozmawiał troche po polsku z babką ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. A i co do kasy-sama bym tak myślała na Twoim miejscu ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie jestes materialistką masz prawo dostawać dużo za użeranie sie z uczniami :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O taak pogoda jest przepiękna ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. hehe. Na zakupach jestem raczej niezdecydowana !

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie tez, ale jest chlodno ;c . tez musze do sh sie wybrac;p

    OdpowiedzUsuń
  15. pokaż potem do upolowałaś:)

    boski gif *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ ta piosenka piękna... Polecam bardziej top z Bershki, w wiosennym asortymencie ten w Bershce jest obciślejszy i wg mnie dzięki temu lepszy od tego ze Stradivariusa ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pokaż koniecznie co kupiłaś w SH :)

    Wpadnij do mnie na rozdanie http://na-kazda-kieszen.blogspot.com/2012/02/kokurs.html

    OdpowiedzUsuń
  18. a z czego dajesz korepetycje? ;) ja też wybieram się do sh w najbliższym czasie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że też uwielbiasz TVD *.* ?
    + dodaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. och moja dusza singielki nie pozwala mi ogladac takich scen :P

    OdpowiedzUsuń