sobota, 31 marca 2012

wolna sobota

Czemu sobota przeszła mi tak niesamowicie szybko przez palce?? Zawsze tak jest, kładę się w piątek spać i mówię do siebie: "No, Aga, dziś się nie uczyłaś, całą sobotę więc spędzisz nad książkami". Plan był, gorzej z wykonaniem. I będę musiała się męczyć w nocy. Pouczę się teraz, późnym wieczorem skype i kilku godzinna rozmowa. Uwielbiam ten moment gdy się spotykamy, patrzymy na siebie, śmiejemy się i doskonale się rozumiemy.
Dzisiaj umieszczam dwa zdjęcia i filmik z ostatniej mini domówki z moimi dziewczynami z mieszkania. Śmiejcie się do woli, pozwalam.

od lewej: ja, Marta, Kasia

od lewej: ja, Kasia, Aga


21 komentarzy:

  1. Super zdjecia a jeszcze lepszy filmik:) a ja sobota na uczelni:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :D . Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja mam tak samo. Zawsze planuję sobie co zrobię w sobote, a potem nawet się nie obejżę a już jest wieczór i stwierdzam, że nic nie zrobiłam:P
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne fotki ;p obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, ale taniec:) wymiatacie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha no jak najbardziej pozytywny filmik :D wytrzymałaś najdłużej na parkiecie :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. ` przerabiasz zdjęcie w gimpie? :) pozytywny filmik. fajnie, że jesteście takie " zakręcone " :*

    OdpowiedzUsuń
  8. hahaha ten filmik miazdzy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. hahaha tance wygibasy , zaliczone ! ;D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia .. mogę wiedzieć jakim programem przerabiasz .?;> Świetny filmik . ;D
    Serdecznie zapraszam do mnie .:)

    OdpowiedzUsuń
  11. hehe jaki pozytywny filmik ;d
    lubie to <33

    zapraszam do mnie; d
    ważne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. hahah filmik zabawny ;)
    ej zdjęcia są śliczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak zawsze jest w weekend.Wielkie plany na naukę,a potem ja się budzę w niedziele wieczorem ;))
    Ha! Genialny filmik. Takie głupawki są najlepsze D

    OdpowiedzUsuń