środa, 4 kwietnia 2012

długi weekend- start !

Nareszcie mamy upragnioną przerwę świąteczną. Oznacza to tydzień laby, ale niestety nie całkowitej. Po świętach czeka mnie ustny egzamin, na szczęście jeden z łatwiejszych, więc nie ma obaw. Ale na dzień dzisiejszy nie mam zamiaru myśleć o nauce, daję sobie trzy dni odpoczynku. Wczoraj z przyjaciółmi z roku poszliśmy jak co każdy wtorek do fuga mundi, na bilard, piłkarzyki i piwko. Uwielbiam nasze spotkania, możemy zapomnieć o uczelni, a choć przez 3-4 godziny się zrelaksować. Dzisiaj już pożegnałam się z Olą, Davidem- przed przerwą świąteczną i już zaczynamy za sobą tęsknić. Nie lubię wyjeżdżać z Wrocławia i mieć świadomość, że zobaczę ich dopiero za 1,5 tygodnia. Ale po długim weekendzie, umówiłyśmy się z Olą na wspólne wypieki muffinek, na nockę z winkiem i pogaduchy.

Czego się dzisiaj dowiedziałam? Że moje zdjęcie (reklamę), które możecie zobaczyć na niektórych stronach internetowych, zawisło dzisiaj na billboardzie. Jeśli jesteście z Wrocławia, to mogę wam podpowiedzieć że billboard znajduje się obok hali targowej (ok. 300 m od Galerii Dominikańskiej, w stronę Wyspy Słodowej). Sama jeszcze nie widziałam zdjęcia, bo dostałam sms'a od Gracjana, o tej cudownej nowinie, gdy byłam już w pociągu, ale codziennie jadąc na uczelnie, przejeżdżam tamtędy, więc już za tydzień zobaczę zdjęcie i postaram wam pokazać. Tymczasem, życzę dobrego startu długiego weekendu. Jutro Da Grasso z Justyśką. A oprócz tego, szał w ulubionym kłodzkim sh.

13 komentarzy:

  1. Tak, wreszcie odpoczynek ;)
    O, gratuluję Ci tego billboardu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ` No to udanego weekendu ! Nocka z kumpelą.. tego mi brakuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo no to super :D! w koncu wolne ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja mam po świętach egzaminy -__- ale póki co odpoczywamy :)
    piękne zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcie :)
    Masz super tło na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakaś ty śliczna ;)
    jak jesteś pomalowana na tym zdjęciu ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze robisz! Trzeba dać sobie trochę czasu na odpoczynek ;d
    Ale kochane tło <3
    + Ślicznie wyszłaś na zdjęciu. Uwielbiam te Twoje zdjęcia wyglądają jak z neta ;d

    OdpowiedzUsuń