piątek, 13 kwietnia 2012

outfit z dnia 13.04

Dzisiaj mam dla was jedynie outfit z dnia dzisiejszego. Miłego oglądania. Z góry przepraszam za fatalną jakość video.

33 komentarze:

  1. ładnie;)
    upolowałaś coś sh? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny filmik:)ladnie jestes ubrana na nim:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę proszę, to był na chwilę obecną początek. Za jakiś czas dodam nowe, więc jak masz jakieś konkretne wymagania to postaram się znaleźć.
    Możesz polecić moją stronę ;)) have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  4. ale sloczna masz chustkę, a jakos nie jest zła przeciez ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie nowa notka, na którą serdecznie zapraszam (jeśli chcesz :)) www.rubber-balloon.blogspot.com outfity mojego autorstwa, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze jakiś czas i będziemy mieli nasze upragnione wakacje. ; )
    I jak tam polowania w sh ? ; >
    + obserwuję. ; D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny outfit.
    Fajnie Cię słuchać, bo tak jakoś no sympatycznie opowiadasz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny outfit :)
    marynarka świetna :>
    + obserwuje i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaa ja już dawno dodałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie, że nagrywasz też videoblogi! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie to wszystko połączyłaś :) najbardziej podoba mi się chustka i torba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam taką nadzieję i modlę się w duchu by noga się nie podwinęła ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie wyglądasz :) śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja płaciłam ok. 80 zł za syntetyki, mam je juz ponad rok,ale wiadomo ie uzywam stale, ostatnio mialam je we wtorek a poprzednio rok temu ^^. jak były wyprostowane(naturalnie) to trochę się zmierzwily dlatego je pokręcilam i tego nie widac, ale pocema jak najbardziej, jednak teraz wolalabym naturalne kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetne! <3

    Dziek za komentarz u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jednak się troszkę u mnie pogoda poprawiła :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. genialny filmik !<3 serio, ja bym tak mówić do kamery nie umiała jak Ty ! :*
      zapraszam do mnie :)

      Usuń
  19. buty super :) i fajnie że nagrywasz filmiki :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie nowa notka o torebkach :) jeśli chcesz, to serdecznie zapraszam www.rubber-balloon.blogspot.com Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny outfit!zapraszam-nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  22. dziekuje za kom. zapraszam na nn :)

    OdpowiedzUsuń