poniedziałek, 24 września 2012

dopadło i mnie / video

Wszyscy się 'chwalą' na blogu, że dopadała ich choroba, ja też to powiem: "JESTEM CHORA". Ale teraz? Gdy za nie cały tydzień mam rozpoczęcie roku akademickiego? Teraz gdy jesień jest tak słoneczna i nic tylko wychodzić na spacery, zbierać liście, kasztany i żołędzie. Nic tylko siedzieć ciepło ubranym w parku i czytać książkę. Chodzę w spodniach od piżamy, luźną bluzką, paskudnym kokiem i na dodatek piję zimną colę, której smak i tak jest jałowy, przez zatkany nos.
Dzisiaj byłam na jednej rozmowie, z pozostałych zrezygnowałam, próbny dzień już za tydzień. Póki co nie chcę zdradzać więcej szczegółów. Oddałam książki do biblioteki i miałam nadzieję, że uda mi się zdobyć II część Drżenia, ale ktoś jednak mnie wyprzedził. Załapałam się na dwie, które już dawno chciałam przeczytać. Lubię biblioteki, lubię te stare książki i chodzić pomiędzy regałami, szukając czegoś odpowiedniego dla siebie. Jeśli o mnie chodzi, jestem niesamowicie wybredna, pod kątem wyboru książki, dlatego czas który poświęcam bibliotece nie jest krótszy niż 30 minut, ale lubię to miejsce. Zamiłowanie do książek mam po babci i mamie. Od ponad 50 lat babcia prowadzi księgarni w Kłodzku gdzie co roku w sezon podręczników, przychodzę do pomocy. Sam zapach książek jest niesamowity...

Dzisiaj zadzwonił do mnie Paweł P. który w naszej uczelni zajmuje się marketingiem, udało mi się jeszcze na jutro załapać na targi edukacyjne uczelni, co oznacza że wpadnie kolejny grosz do kieszeni. Niestety jutro jadę do Kłodzka, zostało mi do wyjeżdżenia 9 godzin L, chcę to jak najszybciej przejechać, by już wkrótce sprowadzić się do Wrocławia na nowy rok akademicki.

Przez to że przez ostatnie dni, nie miałam z wami kontaktu, dodaję kilka filmików które udało mi się zmontować w ciągu 2 tygodni. Miłego oglądania.
jeśli was to zanudziło to przewińcie do 3:39 minuty. Nic tylko go zabić !




***

W taki wieczór jak ten, słucham naszej playlisty, którą stworzyliśmy na youtubie, m.in Sade- By your side albo Dido- Here with me. 
Zawsze gdy wieczory spędzamy w domu, włączamy te piosenki i cieszymy się sobą. 
T Ę S K N I Ę   S K A R B I E 

13 komentarzy:

  1. Łaaaa brakuje mi tej fontanny! <3
    Najbardziej wciągnął mnie filmik o niedzieli, ahaha świetny pomysł i ten kawałek w wersji Miley - mega!
    Więcej takich filmików :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah to prawda, wszyscy sie "chwala" bo taki sezon :D zdróweczka Ci życzę :** dzięki Tobie mogłam zobaczyc jak we Wrocławie pięknie-dzieki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za to jestem zdrowa ;P + fajne filmiki ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic dziwnego że byłaś vice miss. Jesteś śliczna:P

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję kochana:* zdrooowiej <3

    OdpowiedzUsuń
  6. to zdrowia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kuruj się ! :))

    powiem Ci, że filmiki masz fajne *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. masz genialny dywanik w pokoju (?) :D

    OdpowiedzUsuń
  9. "to pedalskie" haha, najlepsze ! xD

    OdpowiedzUsuń
  10. ja byłam prawie chora, ale wyszłam z tego zwycięsko :))
    ja najbardziej uwielbiam dym *w* a dym?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje i Ty też ładnie wyglądasz! + koszula super

    OdpowiedzUsuń