wtorek, 26 lutego 2013

“Even though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil, for you are with me; your rod and your staff, they comfort me”

Tak jak mówiłam, dodaję zdjęcie nowego dzieła Domina. Zdjęcie było robione w sobotę, od razu po tym gdy Dominik wrócił ze studia. Uwielbiam ten napis i wykonanie:
  “Even though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil, for you are with me; your rod and your staff, they comfort me”
pl: "Nawet jeśli będę chodził ciemną doliną cienia śmierci, nie będę obawiał się zła bo Ty jesteś ze mną; Twoja różdżka i pozostałe rzeczy sprawiają że czuję się dobrze". 
Cytat pochodzi z psalmu, nie powiem Wam z którego dokładnie, bo sama nie jestem pewna. 

7 komentarzy:

  1. podoba mi się jak ktoś tatuuje jakieś cytaty.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Psalm 23. Od razu musiałam sobie sprawdzić. Piękne słowa. Wykonanie kapitalne. Lubię dziary, a ta jest naprawdę z sensem zrobiona. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny chociaż osobiście nie zdecydowałabym sie na tatuaż w tym miejscu i taki długi napis.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Psalm 23 mój ulubiony :) Świetnie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń