niedziela, 28 marca 2010

nuda

Zaczytana nudą. Pogrążona w smutku- znowu. Tylu ludzi już zraniłam, tylu ludzi opuściłam. Stąd ta nienawiść z ich strony. Ale ja nie potrafię inaczej. Wolę powiedzieć prawdę i być szczera niż okłamywać ich przez całe życie i patrzeć na nich prosto w oczy- z czystym sumieniem. Myślę, że nie jest jeszcze za późno na przebaczenie. Wszystko da się wyjaśnić i poukładać.
Gombrowicz jest nudny! On i te jego książki. Pamiętam jak niedawno jeszcze zaciekawiła mnie jego powieść, no ale po 3 rozdziałach zmieniłam zdanie. Nie chcę już czytać tych lektur. Do księgarni przywieziono nowy towar wspaniałych książek, które mam zamiar po maturze od razu przeczytać. Mam już zrobioną listę, którą książkę przeczytam w jakiej kolejności. Jeszcze 40 dni- wytrzymam. Z poniedziałku nici. Miało być tak fajnie, miało być przyjemnie, ale że tak powiem zmądrzałam i spojrzałam prawdzie w oczy. Moja najukochańsza przyjaciółka o imieniu Justyna będzie ze mnie zadowolona. Siedząc na łóżku i trzymając laptopa na kolanach zastanawiam się co jutro włożę na siebie. Co wieczór prześladuje mnie ta myśl. Wiadomo jak każda dziewczyna chcę wyglądać dobrze. Aczkolwiek nie zawsze mi się to udaje. Ja tam mimo wszystko najbardziej wolę wygodę. Nie lubię się męczyć cały dzień w szpilkach. Co proponuję? Teraz odpowiednia pora na noszenie tunik, do tego getry, trampki i jakiś artystyczny nieład na głowie.
Z tego co wiem, to powinnam się zabrać za coś pożyteczniejszego, czyli za czytanie książki. Potem jeszcze chcę oglądnąć Taniec z Gwiazdami, chyba setną już edycję. Zawsze ciekawi mnie, jaki frajer odpadnie w danym odcinku. I zawsze ciekawi mnie kogo sobie producenci programu wymyślą do kolejnej edycji. Już naprawdę nie mają kogo wymyślić i dają 'gwiazdy' które nie są gwiazdami. To mnie denerwuje. O proszę... Póki co mam włączony komputer, gg, a jak gg to jeszcze radio. I właśnie leci moja ukochana piosenka Bryana Adamsa- Please forgive me !! Nie będę linkować jej, na dziś zaplanowałam zupełnie inny kawałek -> Ten sen

1 komentarz: