czwartek, 14 lipca 2011

polowanie/cartoon

Byłam dziś standardowo w najlepszym sh w mieście. I nie zgadniecie co wypatrzyłam?
Sukienkę bez ramiączek do kostek w stylu hippie albo coś w stylu indyjskim, bez ramiączek, ze ściągaczami na biuście. Cudo! Oprócz tego bluzkę w paski z długimi rękawami z kieszonką na piersi i czarną narzutę, coś a'la kamizelka ale z bawełny związywana w pasie. Generalnie, to jestem jak najbardziej zadowolona! Nie chcę mówić od jak dawna marzyła mi się sukienka do ziemi w motyw kwiatuszków. Niestety w sklepach same ogromne rozmiary, na kobiety o wzroście 170-180. Ale w końcu dopięłam swego.
W nocy była burza, ale nie tylko z tego powodu nie mogłam zasnąć. O godzinie 0:00 wzięło nam się z bratem na rozmowy. Głównym tematem były bajki z dzieciństwa, próbowaliśmy sobie przypomnieć jakie dominowały w naszej domowej biblioteczce. I mogę się bez problemu przyznać, zaczęliśmy ściągać te wybrane i dziś urządzamy maraton nie tyle co filmowy jak bajkowy. Czyli witajcie szalone lata '90.

Jeszcze kilka zdjęć z pobytu brata u mnie, we Wrocławiu:






Ja nie jestem normalna, i nie zachowuje się jak przystało na studentkę, oznacza to że ciągle mam wnętrze dziecka- kocham szaleć !


_________________________________________

UWAGA ! Za 4 dni recenzja glinki marokańskiej z firmy kosmetycznej Synesis.

10 komentarzy:

  1. sama dokładnie nie wiem. zostałam nominowana przez jedna dziewczyne. musiałam napisać post z podziękowaniami, 7 rzeczami o mnie i 16 blogami, które z kolei ja nominuję i poinformowac ich o tym. co z tego wyniknie, to szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. O, super fotki! Sama lubię szaleć i oglądać bajki.. szczególnie te z mojego dzieciństwa:).
    Pokaż te ciuszki! Szczególnie sukienki jestem ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się Twoje spodnie :)
    czekam na zdjęcia nabytków! : D

    OdpowiedzUsuń
  4. Więc życzę udanego maratonu bajkowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia :3
    http://pearlbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. a wiek ogranicza? chyba niee.. poszalec mozna! hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog! ; )
    Zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia ;PP
    wiek nie ogranicza i jak bym słyszała swoją siostrę po wakacjach będzie studiowała już drugi rok , a nadal kocha zaszaleć jak nastolatka . : )W końcu raz się żyję ;P P

    OdpowiedzUsuń