niedziela, 14 sierpnia 2011

to już 2 rok !

Cieszy mnie fakt, że podobały wam się zdjęcia z ostatniego photoshoot'a. Nic nowego, obudziłam się wcześniej, pomimo tego że spało mi się naprawdę wygodnie na swoim łóżku. Pomagałam mamie w lepieniu pierogów ♥.
Weszłam na stronę swojej uczelni i dowiedziałam się że jest już udostępniony plan zajęć na rok akademicki 2011/2012. Zesrałam się jak zobaczyłam 2LAS ( czyli II rok, licencjat, anglistyka, stacjonarne). Jestem studentką II roku ! Nawet nie wiedziałam jak ten czas szybko zleciał.
Wczoraj jak szłam na dworzec główny we Wrocławiu myślałam że umrę. Główne wejście w dalszym ciągu jest zamknięte, i nie można dojechać tramwajem, dlatego musiałam iść nogami ok 20 min, z ciężką walizka, z torebką na ramieniu i parasolką. Bo co się okazało strasznie padało, na dodatek burza była, a Agata wyszła w sandałach. Śmiesznie było, gdy facet się poślizgnął na śliskiej trawie i nie wiedział o co chodzi.
Nie mam dzisiaj planów na niedziele. Obejrzę może 2 odcinki Hellcats, a potem wezmę się za naukę.
Do popołudnia.

24 komentarze:

  1. fajny blog i zdj z poprzedniego posta :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w dalszej nauce.; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas szybko leci ;)
    Boskie zdjęcie!
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ach ta pogoda, dzisiaj już słoneczko :) miłego dnia :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aparat jeszcze nie mój,na chwilkę dostałam od kuzynki ;) Mój do września w naprawie ;) Mam nadzieję,że wytrzymam ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dopiero pierwszy rok zaczynam, zycz mi powodzenia ;D ja tobie rowniez zycze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia w dalszej nauce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna fot. ; )) i poprzednie też ; )
    zapraszam : http://chanell-regii.blogspot.com/
    + proszę o komentarz ; ))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny uśmiech ;)
    Tak czas leci zdecydowani zbyt szybko...
    pomyśleć że to już 2 lo
    masakra
    powodzenia w nauce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jeszcze nie mam planu, ale już się go boję ;d
    kurczę.. ja już na 3 roku ;o

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Masz świetnego bloga :D Z przyjemnością dodaję Cie do obserwowanych.
    Mam do Ciebie prośbę.. mogłabyś w następnym poście napisać kilka słów o moim blogspocie? Byłoby mi bardzo miło : *

    www.xfashionistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, bardzo Ci dziękuję :*
    To dla mnie wiele znaczy : )

    OdpowiedzUsuń
  13. słooodki uśmiech ! http://www.youtube.com/watch?v=xbgoVsb6psw proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Technologia żywności i żywienie człowieka na ZUT w Szczecinie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dzięki wielkie♥ Mam pytanie: jak ty robiłąś ten piękny nagłówek? Bo po prostu jestem w nim zakochana!:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak słyszę o nauce w wakacje to coś mi się robi :P

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia w dalszej nauce
    u mnie nowa notka : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie wyszłaś na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I życzę Ci żeby pojawiła się na tym blogu notka o nazwie "TO JUŻ 3 ROK!" ;P ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne zdjęcie ;)
    heh u mnie planu nie ma jeszcze, a nawet nie chcę aby był, już jestem przerażona moimi przedmiotami a słyszałam o kilku.......;/

    OdpowiedzUsuń