niedziela, 14 sierpnia 2011

reaktywacja z modelingiem / reklama

Zaczęłam się poważnie brać za fotomodeling. Znalazłam kilka fotografów zarówno z Kłodzka jak i Wrocławia z którymi współpraca mogłaby być naprawdę interesująca. Nie wiem kiedy najbliższa sesja, być może w Kłodzku za kilka dni. Mam kilka pomysłów, muszę więc je jak najszybciej realizować.

-------------------------------------------

UWAGA !
Chciałabym zareklamować bloga Martyny (http://www.xfashionistka.blogspot.com/).
Naprawdę pomocny blog pod kątem mody. Wiem że w sieci jest tysiąc pięćset sto dziewięćset blogów o tej tematyce, ale uwierzcie warto tam zajrzeć. Wzrok przykuwa wspaniała kolorystyka i śliczny nagłówek! POLECAM.

9 komentarzy:

  1. Ja mam zaplanowanych już tyle sesji że nie wiem gdzie i z kim i jaki pomysł muszę to wszystko poukładać

    OdpowiedzUsuń
  2. fotomodeling brzmi cudnie <3
    Ty to już w ogóle, ślicznota taka to jak dla Ciebie genialna sprawa ;*

    PS. jak się w takie coś wkręcić? ja tu z kolei fotomaniak jestem, ale pasuje mi bycie i po jednej i po drugiej stronie obiektywu ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, dziękuję Ci za cudowną reklamę! Oczywiście, że się odwdzięczę : *

    www.xfashionistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. no to gartuluje :P)
    ja jeż jetemm umówina na kilka sesji i musie sie z nimi wyrobic do końca wakacji ;)
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D
    Pozdrawiam Ilonciaaa880 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia i czekam na efekty sesji zdjęciowych:)

    www.chatka-morella.blogspot.com - zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na efekty!
    zapraszam do mnie.
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo ;p ale jak najbardziej nadajesz się na modelkę ;))

    OdpowiedzUsuń