piątek, 9 grudnia 2011

dziękuję wam

Pomału zaczynam wierzyć w siebie i stawać na nogi. A to wszystko zawdzięczam swoim dwóm przyjaciołom i rodzinie. Nawet będąc tutaj, we Wrocławiu mogę się zwrócić do rodziców z prośbą o pomoc, radę. Czasem wystarczy nawet zwykła rozmowa b człowiek poczuł się bardziej dowartościowany i zaczął wierzyć że nie warto. Taką rozmowę odbyłam dzisiaj, z mamą. Niby nic, ale mi to pomogło. Chyba nawet bardziej niż rozmowa z przyjaciółmi. Dziękuję.

Dzisiaj do Wrocławia przyjeżdża mój brat, z wycieczką klasową: muzeum, opera. I mam nadzieję że będzie miał czas wolny by móc spotkać się z siostrą nawet w KFC czy Mc'Donalds. Musimy omówić kwestię związaną z prezentami świątecznymi dla najbliższych. Czytając wasze blogi, na większości jest post gdzie piszecie że wybieracie się po prezenty świąteczne, albo już macie je za sobą. Ja jestem jeszcze w kropce. Lubię robić prezenty, ale tylko wtedy gdy wiem co mam kupić. Muszę się więc wybrać do kilku najlepszych galerii wrocławskich i spędzić trochę czasu łażąc po sklepach.

Na wieczór jestem umówiona z kumpelą, która przychodzi do mnie na plotki, rady.
Czasem myślę sobie o osobach na które mogę zawsze liczyć i cieszę się że jednak mam tak wierne grono przyjaciół. I wiem że w dalekiej przyszłości nigdy nie będę miała problemu by mieć choć jedną osobę której mogę w pełni zachować, raczej będzie tak jak teraz..
Podziękowania dla:
Mamy, Taty, Babci, Anji, Krzyśka, Moniki, Kamyka, Oli, Justyny

dla was ♥

7 komentarzy:

  1. Fajnie mieć kogoś takiego, kto zawsze cię wspiera ! A piosenka b.fajna. Uwielbiam głos Mandy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna piosenka ;D
    Bardzo mi sie spodobała ;p
    Obserwuje ;*<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba chciałabym mieć taki kontakt z mamą, żeby móc tak się jej wyżalić. Pomijając fakt, że nie specjalnie mam się z czego żalić;) Ale ogółem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie jest mieć przyjaciele . Osobe której możesz powierzyć tajemnice . :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w sumie też nie wiem co kupić na prezenty..

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja bym chciała do Wrocławia! :)

    OdpowiedzUsuń