sobota, 10 grudnia 2011

przegląd JOY'a

Na dziś przewidziałam przegląd prasowy Joy'a. Czytaliście już grudniowy magazyn? Zdecydowanie polecam, w listopadowym nie znalazłam nic konkretnego co mogłabym wykorzystać w swoim życiu, grudniowy numer jest dość ciekawy.



18 zdań, których prawdziwa przyjaciółka nie powinna Ci powiedzieć


Zapowiadają się ciekawe wieczory grudniowe, przy popcornie i 2 litrowej coli


Uwielbiam stronę pt.: 'wczoraj i dziś'. W tym miesiącu pokazana jest ikona amerykańskiego filmu (bynajmniej ja ją tak nazywam)- Kate Winslet


Gwiazda z okładki- Selena Gomez


4 strony z pomysłem na wykonanie szybkiej i efektywnej fryzury. Obiecuję, że gdy tylko odrosną mi włosy, wykonam tą z lewej


Jak wykonać perfekcyjny makijaż?


I coś co chyba lubię najbardziej w gazetach JOY- kuchnia, w tym miesiącu świąteczne ciasteczka, które napewno wykonam


Pokazałam wam tylko kilka stron, które mnie najbardziej zaciekawiły, ale to tylko przedsmak tego co znajduje się na pozostałych stronach gazety. Polecam!
Notka z dnia- wieczorem, albo późnym wieczorem.

6 komentarzy: