piątek, 23 grudnia 2011

zapiekanka na mieście

Przygotowania do Świąt idą pełną parą. Jak sobie pomyślę, że jutro zasiądę wraz z rodziną do wigilijnego stołu, to aż zachciewa mi się wszystkiego. Wcześniej nie czułam tej świątecznej atmosfery, gdyby nie to że dzisiaj porządnie sprzątałam i robiłam farsz na pierogi, uświadomiłam sobie: "o kurcze, przecież jutro WIGILIA". Od tamtej chwili coraz bardziej nie mogę się doczekać tego dnia. Wczoraj z mamą i tatą, miałam tą przyjemność ubierania choinki. W tym roku postawiliśmy na prawdziwe drzewko świąteczne. I jest zupełnie inaczej, wchodząc do mieszkania można poczuć ten świeży zapach zbliżających się Świąt. Wprawdzie igły kuły, ale nic tak nie sprawia przyjemności jak ubieranie prawdziwej choinki. Udało mi się dzisiaj wyjść z domu. Znalazłam chęci, tym razem pokonałam swoje lenistwo. Odwiedziłam sh i kupiłam cudowną, czarną marynarkę, która będzie wspaniale sprawować się wiosną na biały top. Zawsze miałam w planach kupić czarną marynarkę, niestety na berskę, czy zarę wciąż mnie nie stać (mam na myśli mój studencki portfel). Nie przeszkadzało mi dzisiaj mroźne powietrze podczas zajadania się zapiekanką z mężczyzną na którym mi zależy już prawie rok. Cała w okruchach, i pobrudzona ketchupem wciąż starałam się w jego oczach wyglądać dobrze. Ocenę pozostawiam jemu. Ale do końca dnia nikt nie był w stanie zepsuć mi humoru. Ale o tym tajemniczym mężczyźnie, postaram się napisać cokolwiek jutro. Bo tego tematu jeszcze nie poruszyłam. Zabieram się za lepienie pierogów!

6 komentarzy:

  1. Życzę Ci, aby ten tajemniczy mężczyzna, był tym jedynym ! <3. I jeżeli Ci na nim zależy, to abyście byli razem !.

    A tak przy okazji Wesołych świąt ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Również nie mogę się doczekać Wigilii! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też coraz bardziej czuję święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też tak pomyślałam,że jutro wigilia.;D ale trudno.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci bardzo Kochana! Ja Tobie również życzę spokojnych i cudownych świąt :) no i oczywiście szalonego Sylwestra! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. tez sie nie moge doczekac Swiat :) a to juz jutro , ale i tak ;p a ja lepilam uszka :>

    OdpowiedzUsuń