czwartek, 17 stycznia 2013

moje życie nigdy nie było monotonią, aż do teraz ..

Z moją E. mamy ten sam problem, próbujemy go rozwiązać i stać się normalnymi dziewczynami. Zasada nr. 1 NIE MYŚLEĆ, NIE MYŚLEĆ, NIE MYŚLEĆ. Stosując tę zasadę, wierzę że uda mi się, w końcu swobodnie oddychać.
Każdego dnia jestem zmęczona, mam ochotę w końcu wypocząć. Zasypiam zazwyczaj po 2.00, budzę się po 9.00. Wpadłam w monotonie, nie mogę się doczekać aż się z niej wydostanę. Duże ilości napojów energetyzujących, 3 kubki kawy, czekolada- czyli posiłek spożywany zazwyczaj po godzinie 22.00 (wiem- nie zdrowo! Mam to w dupie, nie chcę poddać się sesji).
Oderwałam się troszeczkę od nauki, gdy wczoraj razem z mamą, poszłyśmy na mega zakupy do sh. Jestem przeszczęśliwa z dwóch najnowszych sukienek (1. czarna sukienka, z dużym dekoltem na którym jest materiał prześwitujący, tył wycięty; 2. oliwkowa sukienka maxi, prosta z cieniutkimi ramiączkami i dość dużym dekoltem- chcę latooo!)
Wczoraj o 16:00 poszłam na gorące macciato czekoladowe z Patosem- przyszłą mamą Amelki. Dostała prezent od cioci Agi w postaci ubranek. Uwielbiam chodzić do sklepu przeznaczonego dla maluchów, wystarczy spojrzeć na te słodkie ubranka, większość z nich idealnie pasowałaby dla nie jednej lalki, haha!
Lubię mojego brata za to, że poprawia mu się gust muzyczny i wczoraj wieczorem słuchaliśmy jednego z lepszych zespołów rockowych pochodzących z Kanady- Nicelback (znani z piosenki How you remind me, Lullaby, Trying not to love you).
A dzisiaj, posłucham sobie Happysadu, a później muzyki klasycznej. Ucząc się, w moim słuchawkach nie może grać inna muzyka niż klasyczna.

" znowu nie było nas, tam gdzie coś się działo.
znowu oszukali nas, znowu się coś pojebało"

17 komentarzy:

  1. Niestety życie jest pełne monotonności i problemów. Dobry gust muzyczny, ja własnie muszę znaleźć odpowiednią muzykę do nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj dobrze chociaż, że mamy wokół siebie ludzi którzy starają się nas od tego wszystkiego odciągnąć.
    Nie myśleć. Rzeczywiście najlepsze rozwiązanie ale nie zawsze się tak da.
    Happysad świetny zespół. Polski klasyk. Polecam kawałek "Długą drogą w dół" :)
    Chętnie bym wpadła na nocną gorącą czekoladę :)
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nickelback, moja miłość ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie tylko ciebie dopadła monotonia
    colorsplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta sesja chyba kiedys wykończy wszystkich studentów!
    Życze wytrwałości w nauce i samych sukcesów podczas egzaminów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ladne kreski na oczach *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kawa, czekolada.. skąd ja to znam. A potem nie można spać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz zdecydowanie gorzej ode mnie, ale dobrze wiem co czujesz. W czasie szkoły odczuwam to samo, ciągła monotonia.

    OdpowiedzUsuń
  9. mój brat słucha takiego shitu, że nawet wstyd mi o tym pisać -.-

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci ogólnie szybkiego powrotu do dawnych czasów - jeśli można to tak nazwać .. :)

    Zapraszam do siebie. Może Ci się spodoba i zostaniesz na dłuzej ♥
    Obserwujemy ? :)
    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. piosenka happysadu ooo zakochałam się. w ogóle to chciałam powiedzieć, że twoje oczy są przegenialne!

    OdpowiedzUsuń
  12. no heeej głowa do góry, przyjdzie wiosna i będzie super :D:*
    nawet nie mów mi o sesji, dzisiaj usnęłam po raz pierwszy od 3 dób. ale pozaliczane wszystko! dzień przerwy i znowu kucie na przyszły tydzień;c ale damy radę:)
    Nie myśleć to bardzo dobra rada - też się ostatnio do niej stosuję... Że też jedna osoba może mieć na Ciebie taki wpływ.

    OdpowiedzUsuń
  13. o tak! zdjęcie mistrz! :) uwielbiam piosenki Happysad, zaraził mnie tym mój kolega :D

    OdpowiedzUsuń
  14. happysad <3 Do zdjęcia przydał by się cytat z piosenki Archive
    "Pray to God I can think of a nice thing to say
    But I don't think I can so fuck You anyway" :D
    Uwielbiam takie ubranka dla dzieciaczków.:D Ciekawa jestem tej oliwkowej sukienki z resztą tej czarnej też:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyny nie poddajcie się, miejcie wyjebane a będzie Wam dane :*:*

    OdpowiedzUsuń