środa, 31 marca 2010

Lucky

Jestem szczęściarą. Tak wiem, może nie okazuję jakoś specjalnie mojej radości, ale potrafię na nowo kochać i być kochaną. A to jest coś ważnego, coś co wg mnie jest najważniejsze w życiu człowieka. A to wszystko zdarzyło się tak szybko. Nawet nie wiedziałam kiedy, a już zdążyłam mieć Twój numer telefonu i wysyłać dziennie po 100 sms-ów. A potem narzekam na brak funduszy na koncie. I co pewien czas ta sama gadka: "Mamoo ! Trzeba doładować konto w telefonie, termin mija..." itp.
Jutro wolne, mmm, długo oczekiwany tydzień. Znając życie ten wolny czas minie tak potwornie szybko! I nie chcę się po raz kolejny powtarzać ile czasu do matury zostanie po świętach. (heh.) Chyba wypadałoby pójść spać. Właśnie wybiła północ. Oczy mi się automatycznie zamykają. Odliczam, godziny i minuty do soboty !!

<3

1 komentarz:

  1. AAA <3. TO WSPANIALE. ; ) OBY TEGO SZCZĘŚCIA JAK NAJWIĘCEJ I BY TRWAŁO JAK NAJDŁUŻEJ. ; )

    ; *****

    OdpowiedzUsuń